.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولید روسری در ترکیه برای انتخابات مجلس هشتم ایران!
متاسفانه عدم وجود شفافیت سیاسی و اقتصادی باعث شده است بسیاری از کاندیداها چندین برابر مجموع حقوق چهار ساله یک نماینده مجلس هزینه کنند. این مساله جای سوال دارد که آیا به روش های مشروع می توانند در دوره نمایندگی فقط هزینه های انجام شده را جبران
تولید روسری در ترکیه برای انتخابات مجلس هشتم ایران!

کاندیدا، حجم عظیمی از این روسری ها و تی شرت ها را پس از تولید در ترکیه وارد کشور کرده و در محلات فقیرنشین حوزه انتخابیه خود توزیع می کند. 

با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم، روش های تبلیغی جدیدی از سوی برخی کاندیداها برای کسب رای به ویژه در محلات فقیرنشین شهرها ابداع می شود!

به گزارش خبرنگار عصرایران آخرین ابتکار یکی از کاندیداهای مجلس هشتم تولید روسری و تی شرت در ترکیه و چاپ نام وی بر روی آنهاست.

این کاندیدا، حجم عظیمی از این روسری ها و تی شرت ها را پس از تولید در ترکیه وارد کشور کرده و در محلات فقیرنشین حوزه انتخابیه خود توزیع می کند.

معلوم نیست هزینه این پروسه که شامل تولید در ترکیه، واردات آن و توزیع است چه مقدار بوده است اما به نظر می رسد محاسبات وی نشان می دهد که در صورت ورود به مجلس می تواند هزینه های انجام شده را جبران کند!

در اینجا بد نیست گریزی هم به مصاحبه یکی از نمایندگان کنونی مجلس که در دور جدید کاندیدا نشده است داشته باشیم که گفته است: چون در مجلس نتوانستم درآمد مناسبی داشته باشم دوباره کاندیدا نشدم. (نقل به مضمون)

متاسفانه عدم وجود شفافیت سیاسی و اقتصادی باعث شده است بسیاری از کاندیداها چندین برابر مجموع حقوق چهار ساله یک نماینده مجلس هزینه کنند. این مساله جای سوال دارد که آیا به روش های مشروع می توانند در دوره نمایندگی فقط هزینه های انجام شده را جبران کنند و به قول معروف حتی "یر به یر" شوند؟!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فعال سیاسی 15 بهمن 1386
با احترام به همه کاندیداهای محترم مجلس هشتم شهرستان ساری
خدمت به مردم را از رفتار خود شروع کنید ؟ با کمک به دولت در رفع مشکلات زندگی مردمی که توقع دارید به شما رای بدهند :
پیشنهاد می نمایم این هزینه های غیر ضروری انتخابات را برای کمک به دانش آموزان محروم و مدرسه سازی یا برای درمانگاه ترک اعتیاد جوانان عزیز در بهزیستی و یا انجمنهای خیریه ؛ تالاسمی ؛ سرطان ؛ دیابت و یا به هموطنان محروم کمیته امداد و بهزیستی هدیه نمایید تا خداوند سبحان به کار شما برکت عنایت نماید و انشاءا... محبت شما را در دل مردم شکوفا کند . رای را از قلبهای مهربان مردم بگیرید نه با تبلیغات پر هزینه و ....
"... مردمی که چین پوستینشان ؛ مردمی که رنگ روی آستینشان ؛ مردمی که نام هایشان ؛ جلد کهنه شناسنامه هایشان ؛ درد می کند (زنده یاد قیصرامین پور) " خدا خیرتان دهد - با تشکر - جعفر قربانپور کاندیدای فرهنگی مستقل مجلس هشتم شهرستان ساری و کارشناس ارشد امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره ششم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.323 seconds.